Соғыс бөлімі

Күрес секциясы

Күрес секциясы – бұл сіздің жеке әлеуетіңізді жүзеге асыруорны. Мұнда тек өз денелерін, өзін-өзі қорғаудың тиімді әдістерін үйретіп қанақоймай, салауатты өмір салтына деген сүйіспеншілікті тудырады, тәртіпті жәнеөзін-өзі бақылауды дамытуға көмектеседі.

Бағыттың ерекшеліктері

Бүгінгі таңда жекпе-жектіңкөптеген ерекше және бірегей түрлері бар. Солардың ішінде анағұрлым кең танымалболғаны күрес жаттығулары болып есептеледі. Олардың қажет болып отырғандығыныңтөмендегідей басымдықтары бар:

дене бітімін жақсартады жәнедене бітімін «әдемілеп» береді;

артық салмақтан тез арылуғаықпал етеді;

күнделікті өмірде өзін-өзіқорғаудың жақсы негізі болып табылады;

ағзаны сауықтыруға жақсыәсер етеді.

Астанада күрес барлық адамдар үшін қол жетімді.GrandPrix Сіздің әлеуетіңізді іске асыру үшін барлық қажетті жағдайларға ие.

Жекпе-жек жаттығулары күрделіаэробты-анаэробты жүктемені білдіреді, бұл физикалық төзімділікті, ептілікті,шеберлікті арттырады және өкпенің және жүрек-тамыр жүйесі жұмысын белсендіреді..

Оның пайдасы неде?

Еркін күрестің сабақтары күнделікті өміргежаңа өмір салады және кәсіби жаттықтырушы сабақтарыңыз бен спаррингіңіздімүмкіндігінше тиімдірек ету үшін бар күш-жігерін салады.

Астанадағы еркін күрес, дені сау, күшті,тығыз және күрделі денеге ие болуға, сондай-ақ болаттың сипатына ие болғысыкелетіндерге көрсетіледі. Денені қатты қатайтады, барлық жүйелердің жұмысынаәсер етеді және жылдам және тиімді салмақ жоғалуына ықпал етеді. Тіпті, қыздаржекпе-жектің осы түрін жақсы көреді, бірақ бұл, әдетте, таза ерлер спортыекеніне күмән жоқ.

Бұл бағыттағы қарсы көрсетілімдергеомыртқа мен жүрек-тамыр жүйесі ауыр ауруларына ғана жатқызылуы мүмкін. Бірақ, кез-келген жағдайда жаттығуға дейінспорттық дәрігермен кеңесуді ұсынамыз. Еркін күрестен тұратын бөлім кез-келгенжағдайда дұрыс және тиімді қорғауға, барлық бұлшық ет топтарын нығайтуға, тұрақтылыққажәне тұтастай алғанда денеге мұндай өзгерістерге үйрену мүмкіндігін арттыруғакөмектеседі.

Еркін секция түрлері

MMA – жекпе-жектің күрес элементтерін қолдана отырып,қолмен күрес түрлерін саналы жүзеге асыратын жекпе-жек түрі.  

Жаттығу уақыты: 55 мин.

FIGHT – карате, кикбоксинг,тай-чи және таэквондо секілді бірқатар жекпе-жек түрлерінің ең басты тиімдітехникаларының негізінде әзірленген жаттығулар. Жаттығу кезінде бұлшық еттоптары нығая түседі, жүрек-қан тамырлары жүйесі қарқынды жаттығады, денетеңгерімі, бой, жылдамдық-күш қасиеттері және икемділік жақсарады. FIGHT қтеқысқа уақыт ішінде артық салмақтан арылуға мүмкіндік береді.

Жаттығу уақыты: 55 мин.