Жүкті әйелдер үшін фитнес

SILLA

Сабақтың уақыты: 55 мин.

Әсерлі де жігерлі музыканың ойнауымен, салмағы реттелетін штанганы қолданумен өтетін топтық сабақ. Жаттығу сіңірлер мен буындарды бекітеді, бұлшықет күші мен құрылысын бұлшықеттердің көлемін шектен тыс көбейтусіз жақсартады. SILLA – жақсы нысанға келудің ең қысқа жолы болып табылады.

FIGHT

Сабақтың уақыты: 55 мин.

Жекпе-жектің бірсыпыра, ең тиімді техникаларының негізінде әзірленген жаттығу: карате, кикбоксинг, тай-чи және таэквондо. Жаттығу барысында барлық бұлшықет топтары нығаяды, жүрек-қан тамырлар жүйесі қарқынды жаттығады, тепе-теңдік, келбет, жылдамдықты-күштік көрсеткіштер мен иілгіштікті жақсарады. FIGHT рекордтық қысқа уақытта артық салмақтан құтылуға көмектеседі.

CYCLE

Сабақтың уақыты: 55 мин.

Күшті драйвпен ерекшеленеді және келушілерге кесіп өтетін жерде жарыстарды боямалауға, жылдамдықты және күш блоктарын кезектестіруге мүмкіндік беретін, мамандандырылған велотренажерларда өтеді.

FT (Functional training)

Сабақтың уақыты: 55 мин.

Адамның барлық негізгі қозғалыс қасиеттерін дамытатын, көп энергия жұмсайтын сабақтардың бірі. Платформалар, сфералар мен жартылай сфералар, резеңке амортизаторлары және еркін таразылар тәрізді сан алуан жабдықтарды қолданумен іске асырылатын, бірегей жаттығулар жүйесі. Адамның барлық негізгі қозғалыс қасиеттерін дамытуға көмектеседі және бұлшықет және аэробты төзімділікті арттырады.

BOSU

Сабақтың уақыты: 55 мин.

Жартылай сфера түрінде арнайы платформаларда өтетін сабақ. Күштесіп жасалатын жаттығулармен бірге үйлестікте тепе-теңдік пен үйлестікті дамытатын, бірегей функционалдық жаттығу.

MMA

Сабақтың уақыты: 55 мин.

Күрес элементтерімен қоян-қолтық ұрысты тәнік жаңғыртатын жекпе-жек стиліне жатады.

BOX

Сабақтың уақыты: 55 мин.

Жаңадан шұғылданып жүргендерге арналған бокс сабақтары – бұл сабақ бакспен үйренгісі келетін, барлық жаңа келушілерге бокспен шұғылдануға көмектеседі. Шұғылданушылар сабақтың бірқатар уақытында боксшы тұрысының күйінде тұрады, соққы техникаларын игереді.

KICKBOX

Сабақтың уақыты: 55 мин.

Жаңадан шұғылданып жүргендерге арналған кикбоксинг сабақтары. Шұғылданушылар сабақтың бірқатар уақытында жабдықтар мен киім-кешектерді пайдаланумен қол және аяқпен соққы жасау техникаларын игереді, сонымен қатар физикалық даярлыққа мән бөледі.

BELLY DANCE

Сабақтың уақыты: 55 мин.

Шығыс билерінің элементтерімен өтетін класс. Сабақ өз денеңізді сезінуге, әсем әуеннің ырғақтарымен рақаттануға, сонымен қатар иілгіштік пен табиғи иілімділікті жақсартуға мүмкіндік береді.

LB

Сабақтың уақыты: 45 мин.

Аяқ, құйрық пен құрсақ тығыршығын жаттықтыруға арналған күш сабағы.

YOGA

Сабақтың уақыты: 90 мин.

Бұлшықеттер тонусын демдеуге және Денеңіздің иілгіштігін арттыруға бағытталған, нақты қарқынмен орындалатын күш асандарының кешені.

Prenatal

Сабақтың уақыты: 45 мин.

Аэробикада, күш және функционалдық тренингте пайдаланылатын жаттығулардан тұратын, арнайы бағдарлама.

Сабақ мақсаты – физикалық нысанды демдеу, негізгі жүктеме түсетін бұлшықеттерді, яғни, арқа және бел бұлшықеттері, төменгі іш, жамбас, кеуде бұлшықеттерін босаңсыту және қатайту, жүрек-қан тамырлары және тыныс алу жүйесінің қызметін жақсарту және босануға даярлау.

Нәтиже – сабақтар босануға даярлап, жеңілдетеді, жүктіліктен кейін бұлшықеттердің қалпына келуін жалдамдатады, шаршағандықты басады, көңіл-күйді көтереді.

STRETCH

Сабақтың уақыты: 45 мин.

Иілгіштікті жақсартатын және күш класстарынан кейін әлдеқайда тез қалпына келуге көмектесетін, созылу мен босаңсуға арналған жаттығуларды қолданумен өтетін класс.

ABS+STRETCH

Сабақтың уақыты: 55 мин.

Сабақтың бірінші бөлімі – құрсақ тығыршығының бұлшықеттерінің күш тренингі, екіншісі – созылуға және босаңсуға арналған жаттығулар.

AQUA

Сабақтың уақыты: 50 мин.

Су бағдарламасы. Жоғары дайындық деңгейіне арналған сабақ. Бұлшықеттер күшін дамытуға арналған күш жабдығын қолданумен өтетін сабақ.

SWIMMING

Сабақтың уақыты: 50 мин.

Су бағдарламасы. Ағзаңыздың тыныс алу және жүрек-қан тамырлар жүйесіне арналған тиімді жаттығу.

CROSS SWIMMING*

Сабақтың уақыты:50 мин.

Су бағдарламасы. Бұл ағзаңыздың тыныс алу және жүрек-қан тамырлар жүйесіне арналған тиімді жаттығу болып табылады, ол адамның барлық негізгі қозғалыс қасиеттерін дамытады. Барлық негізгі функционалдық және күш мүмкіндіктерін дамытуға көмектеседі, бұлшықет және аэробты төзімділікті арттырады.

*Ақылы секция