Әйелдерге арналған күш беретін фитнес

Әйелдерге арналған күшфитнесі

Әрбір әйел тік, тартымдыжәне пропорционал дене бітімі туралы армандайды, - десек қателік болыптабылмайды. Көп жағдайда біз арнайы тамақтану жүйесіне көшіп, жүгірумен айналысамыз,жүрегімізге күш түсіреміз, алайда күткен нәтижеге қол жеткізе алмай жатамыз. Әрине,артық салмақтар мен көлем әжептәуір азаяды, дегенмен дене тартымдылығы менсұлулығына толыққанды қол жеткізе алмай қалып жатамыз. Ренжімеңіз, сізге тамашадене бітіміне қол жеткізуге мүмкіндік беретін анаэробты жаттығулар көмеккекеледі.

Өзіңізге сымбатты денесыйлаңыз

Көптеген әйелдер ерлерсекілді «темір-терсекпен» жұмыс істегенді қаламайды, бұлшық еттерім өсіпкетеді, - деп қорқады. Бірақ, бұл аңыз ғана. Күш фитнесі бағдарламасы тиістіжерде көлемді азайтып, тиісті жерде ұлғайтуға арналған жаттығулар жүйесіненқұралған.  Мұндай жаттығулар денепропорциясын өте жылдам қалпына келтіреді және тиісті нәтижеге жылдам қол жеткізеді.Мысалы, егер иықты, алайда аяғы жіңішке қыз болса, ол негізгі басымдықтыденесінің төменгі жағына аударады. Қарапайым аэробика немесе жүгіртпе жолдағыжаттығулар арқылы дене бітімін өзгерту өте қиын.

Күш фитнес-жаттығуларыныңкөптеген басымдықтары бар:

барлық бұлшық еттердіқатыстыру мүмкіндігі;

жүктеменің бөлінуін бақылау;

жаттығу аяқталғаннан кейін12 сағатқа дейін жалғасатын калория жағудың тиімді мүмкіндіктері;

метаболизмді жақсарту;

иммунитетті нығайту.

Күш фитнесі әйел адамға аружәне салбыраған теріден құтылу мүмкіндігін берумен шектелмейді, ол бұлшық етмассасын өсіруге де ықпал етеді. Бұл дегеніңіз, тік арқа, барлық денеңіздіңтөзімділігі мен серпімділігі дегенді білдірмек.

Негізгі бағыттары

Күш фитнесінің бірқатартүрлері бар. Олар дара немесе топтық, көпмақсатты немесе тар мақсатты болуымүмкін. соңғысының жұмыс істелетін бұлшық ет түрлеріне байланысты тағы дабірнеше түрлері бар:

LowerBody – жамбас, бөкселер мен пресс бұлшықеттерінеарналған жаттығулар жиынтығы жалпы салмақ жоғалту үшін тиімді;

ABS+stretch – жаттығуларпресс және созылуды нығайтуға арналған;

SIlla – штанга жәнереттелетін салмақты пайдалана отырып фитнес-залда жүргізілетін жаттығулар.

Ұсынылған сабақтардың әрқайсысы қысқауақыт ішінде қалаған пішінді алуға, сіздің денсаулығыңызды және фитнес дайындықдеңгейіңізді жақсартуға мүмкіндік береді.

Кім үшін жарамды, ал кімгежоқ?

Әрине, әр адам өмір бойы керемет қалып пенжақсы денсаулықты сақтап қалғысы келеді. Күш фитнесінің бағыттары бұл мәселедекөмектеседі. Осылайша, тірек-қимыл аппаратымен жүрек-тамыр жүйесі нығайтылады, артық салмақтан арылуға болады, ол жасбойынша қысымның секірулеріне әкеліп, тіпті қант диабетіне себеп болуы мүмкін.

Фитнес-клубтағы күшті жаттығу жас ұрпақпен орта жастағы адамдар үшін жақсы. 60 жастан кейін мұндай қарқындыжүктемелерден бас тартқан жөн. Жасы бойынша қосымша шектеулер бар:

омыртқааралық ойық жаралар;

созылмалы жүрек, бауырнемесе бүйрек аурулары;

гипертония;

асқазан жарасы;

қан тамырларының варикоздыкеңеюі.

Егер белгілі бір күмән бар болса,алдын-ала дәрігермен кеңесу керек, әйтпесе аэробтық жаттығулар жақсы нәтижеденгөрі көп зиян келтіруі мүмкін.

Күш жаттығуларының түрлері

LB - Аяқтың, бөкселердің және қарын пресіндегібұлшықеттерді дамытуға арналған күш жаттығулары.

Жаттығу уақыты: 45 мин.

ABS+STRETCH – Сабақтың бірінші бөлімі қарын пресінің күшжаттығулары, екіншісі – тартылу және босаңсуға арналған жаттығулар.

Жаттығу уақыты: 55 мин.

SILLA - Топтық жаттығу, жігерлі музыка үшін реттелетін салмағы бар жолақты жаттығу.Тренинг жаттығулар мен буындарды күшейтеді, көлемді бұлшықеттер өсуінсізбұлшықет күші мен бедерін жақсартады. SILLA – денені жақсы қалыпқа келтірудіңең қысқа жолы.

Жаттығу уақыты: 55 мин.

Тартымды эмоциялардан қуат алыңызжәне Астанадағы шығыс билерімен бірге өз денеңізді жеңіл әрі тартымды етіңіз!